Huller om buller på 13 kvadrat!

Päronen har åkt hem till tokstan igen och här sitter jag i mitt nya rum på 13 kvadrat och fullkomligen njuter.

Det är visserligen en bit kvar för att få detta till ett trivsamt boende, men jag har åtminstone successivt lyckats skala bort det lager av tekoppar, kläder och böcker som nyss överöste min nyinköpta säng. Bara jag får fortsätta plocka och pyssla lite i morgon ska det nog kunna bli riktigt bra!

Jag har träffat alla de övriga i korridoren i alla fall. Det är ju bara en 5-rumskorridor och för närvarande bor här bara fyra personer, mig inräknad. Två killar och en annan tjej, verkar jätteschyssta alla tre.

Ser verkligen fram emot det här med korridorsboende, känns lite som att det är en grej man "ska" uppleva som student här i stan. Började känna mig lite ensam där ute på landet, så nu ska det bli skoj att ha lite folk omkring sig! Och läget sen kan ju inte bli bättre: 10 minuter till skolan, 5 till centrum. :)
 
Nä, får blogga mer i morrn eller nåt! Nu bara längtar jag efter att få krypa ner i IKEAs skönaste säng. För tro mig, den står i mitt rum - och jag har testat dem alla, ungefär tio gånger... ;)

GODNATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0