Nya tag!

Det var länge sedan, förfärligt länge sedan jag bloggade nu. Har bara inte känt för det på sistone, plus att jag verkligen haft en massa annat att lägga energin på.

Duggan i går t.ex. Den verkar mer eller mindre ha sugit musten ur hela klassen.. En utbredd trötthet har i alla fall spritt sig bland T2:orna och själv känner jag mig verkligen allt annat än pigg. Har inte så mycket som öppnat en bok varken i går eller i dag, man behöver helt enkelt vila sig lite ibland.

Sedan kan ju tröttheten kanske vara en bonus man får räkna med när man skidat sig mellan Sälen och Mora i söndags... Men det var verkligen något jag gärna skulle göra om! Grymt kul och inte alls så jobbigt som jag hade trott. Lågvattenmärket var efter ca 4 mil när jag fick kramp i bägge vaderna. Men efter att ha bitit ihop ett tag och slukat ett antal buljongkoppar släppte krampen och sedan kändes det faktiskt bara bättre och bättre. Klockan 18.22.00 tog jag mig över mållinjen i Mora, efter mer än en normal arbetsdag i spåret... :P



Detta är helt klart låten som jag alltid kommer att förknippa med Vasaloppet, den gav mig en massa ny energi då det återstod ca 2 mil av loppet!
 
 



Nu är allt ett enda virrvarr här hemma, det är nämligen storpackning på gång! I dag hämtade jag nyckeln till mitt nya studentrum. Jag cyklade dit och kollade in mitt nya boende med stor nyfikenhet. Det såg bra ut, fint rum med gula tapeter. :)

I morrn eftermiddag kommer päronen hit och då är det flytt och IKEA-besök som gäller! Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0