Kan det bli bättre?

Solsken.

Tre dagar helt ledigt.

Vaknade av mig själv klockan 11.

En härlig långpromenad bara för att man inte hade något bättre för sig nu mitt på dagen.

Kan det bli bättre?

Tentan i går var lång och rätt svår men den passade mig trots allt på något sätt. Tror faktiskt att det kan ha gått riktigt bra.

Sprang en runda på eftermiddagen i skymningen vid fyra-fem-tiden iklädd min vackra reflexväst. Haha... ;) Sedan hem till Marie med Elin och Frida. Vi beställde pizza, drack vin och baileys samt drog fram TP-spelet som stod i ett hörn i Maries korridor. Martin, Kalle och en kompis till honom dök upp och joinade.

Sedan ut på Stocken och där var det rätt bra drag, känns som att halva stan hade tenta igår och bara väntade på att få dansa av sig. En härlig kväll var det!

Nu ska jag ner på stan med Malin en sväng och sedan ska vi båda hem till Maisam på lite tacokväll. Ska bli skoj, vi har inte setts på så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0