Onsdag.

Blodpudding med jordgubbssylt.

Det låter väl inte riktigt som någon toppenkombination kanske, men jodå, det är gott!


Tillbaka i pluggträsket. Den här kursen är tung, det märks redan nu och i 12 långa veckor ska vi dras med den. Fast problemet är väl just att dessa veckor kommer att bli allt annat än långa, ett mysterium är det hur man ska hinna lära sig allt... Tänk om man dessutom hade haft omtenta på det, då hade det minst sagt varit motigt. Känner att jag måste ligga i ordentligt med pluggandet från början nu eftersom jag bara några dagar innan första duggan kommer att befinna mig någonstans mellan Sälen och Mora...

På tal om det har jag ännu inte åkt en meter skidor i vinter, MEN på fredag ska det bli ändring på den saken! Såg att någon gjort ett halvtappert försök att spåra upp en bana här ute på åkern och den tänker jag minsann bygga vidare på! Kan ju inte bli smidigare, endast ca 100 meter till spåret. Hoppas minusgraderna stannar i stan nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0