I like it! :D

Jag har bara bott här i Uppsala en dryg vecka, men jag måste verkligen säga att jag stortrivs!

Skolan är bra, människorna trevliga och jag trivs alldeles utmärkt i min lilla vindsvåning! Här kommer lite bilder på den förresten:

               

I dag fick vi våra grupper som vi ska vara i på praktiken i höst. Jag hamnade på reumatologen på Akkis (Akademiska sjukhuset). Blir nog kul!

Sedan hade vi föreläsning om sekretess i vården och hela eftermiddagen ägnades därefter åt att blåsa liv i dockor och öva HLR. Hem en sväng vid femtiden (hann då se sista avsnittet av Sex & the City, har nu sett ALLA :) ), sedan iväg till Gbg:s nation för lite musikquiz med faddrar och kursare (något som jag och mitt lag för övrigt SÖG på, vi kom VÄLDIGT sist... haha...). Fick faktiskt skjuts av min granne in till stan, eller alltså... sonen i familjen jag bor hos. Rätt skönt, för det känns som att man ändå får ihop sina kilometrar cykling under dagen... :P

Nu är det nog dags att ta itu med diskandet och kanske koka lite ris till morgondagens matlåda...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser jättemysigt ut, jag förstår att du trivs där!!!

2008-09-14 @ 15:51:36
Postat av: Elin Öster

Du får ta och komma och hälsa på snart! :)

2008-09-15 @ 22:25:51
URL: http://smelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0