PPK!!! :D


Grymt rolig kväll i går!!! PPK-sittning på Stockholms nation (PrePreKlin = före de förkliniska terminerna 1-5, vilka vi påbörjar nu!)

Min nollegrupp, Kirurgerna, träffades kl 17 hemma hos Frida för att finslipa vårat spex. Det blev faktiskt riktigt bra och framträdandet senare under kvällen var ruggigt kul! Tyvärr räckte inte detta för att övertyga faddrarna om att vi var de mest värdiga vinnarna av årets nollegrupp, det blev istället Ortopederna som gick segrande ur det hela. Men men... det var hur som helst väldigt kul att se allas spex!


             

Sittningen höll på till strax efter 23 och sedan var det full fart på dansgolvet som gällde! Tror inte att jag dansat så mycket sen studenten, om ens då. :D

I dag vaknade jag inte alltför tidigt, men jag har iaf hunnit med lite histologiplugg och jag ska väl hinna med lite till så småningom... Fast egentligen tar det inte emot så mycket att plugga för det är väldigt intressant alltihop. Såååå mycket bättre än all äcklig matte och fysik under våren. Hoppas den här känslan håller i sig!


Sprang i en hel timme igår och jag tänkte göra det samma nu om ett tag. Börjar få lite småpanik inför Lidingöloppet nästa helg. Då lär det ju faktiskt bli en löptur på runt tre timmar... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0