Träning och kör!

Jag som var så taggad (och en aning nervös) för att träna med Uppsala Simsällskap ikväll. Så hade de ingen träning! Snopet.

Men men, det blev 4000 eget istället, alltid nåt... Fick dessutom beröm av masterstränaren på kanten för att jag hade bra träningsdiciplin, något jag sög åt mig som en svamp efter att ha gnetat runt i min ensamhet. Haha.... :D

I morrn kväll blir det däremot sjunga av istället! Linnéa, Carro, Rebecka och jag ska titta in på universitetskyrkans gospelkör och kolla om det är nåt för oss. Kan nog bli skoj!

Hinner nog inte simma igen förrän på tors när jag tänker efter. Slutar skolan efter 17 på ons och sen har jag en fribiljett på Friskis också som jag vill använda... Sen borde man väl ägna skolböckerna några timmar också! ;)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0