Söndag

Fyra timmars plugg och en till planerad i kväll...

Är detta mitt nya liv? Haha... Nädå, det går ingen nöd på mig, känns bara kul!

Har även hunnit med och fixa och dona lite i mitt lilla hushåll under dagen. Samlade ihop allt återvinningsskräp som jag samlat på mig på sistone (d.v.s. mjölkpaket, plastförpackningar och liknande) och trampade iväg med hopp om att finna en sådan där liten samling återvinningscontainrar inte alltför långt bort. Men shit vad fel jag hade, måste ha missat det närmaste stället för jag cyklade i en hel evighet innan jag till slut fick kasta mitt skräp! Haha... känner mig som en riktig miljöaktivist som lägger ner sådant jobb på återvinning! ;)

Åkte sedan hem och åt risgrynsgröt (något som jag aldrig riktigt gillat, men som plötsligt är helt sjukt gott!), pluggade lite och kollade på tv innan det var dags för första träningen med USS. Det var ett rätt bra pass, mycket frisim, arm och ben samt idioten på slutet. Kändes kul att simma igen!

Nu har jag suttit fast framför Facebook lite för länge känner jag... Dags att öppna fysiologiboken igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0