Hårt nollningsschema! ;)

Sju skoldagar in på läkarlinjen och jag är helt slut! Och NEJ, det är inte p.g.a. en massa pluggande utan för att våra entusiastiska faddrar anordnar en massa skumma men roliga aktiviteter varenda kväll! Visserligen helt frivilligt att gå på men... man vill ju inte missa något kul! :D

Så jag trotsade regnet och begav mig ut på cykeln även denna kväll. Det var iofs rätt lugnt just idag, middag och utgång på Snerikes. Mycket trevligt, men kallt eftersom vi satt ute på verandan och åt... Vad som är bra med nationerna här i Uppsala är ju att man går ut vid åtta-niotiden och vid tio är det fullt drag. Hemma skulle man ju inte ha lämnat förfesten vid den tiden... Detta är faktiskt mycket bättre, då kan man ju fungera normalt dagen därpå. ;)

Nu känns det som att man skaffat sig lite koll på åtminstone halva klassen. Det är så kul att träffa så mycket nya människor och de flesta av mina kursare är jättetrevliga! Kan nog bli dryga fem roliga år tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0