Gratis är gott.

Jättefint väder ute. Skulle helst bara vilja gå en lång promenad eller nåt, men pluggpressen börjar smyga sig på allt mer. Tenta om tre veckor vilket klassen så smått börjar inse... Skulle också behöva simma i em, men som sagt, hjärnanatomi får gå före idag.

En av anledningarna till att jag börjar få lite panik är att jag var på BMC i går och pluggade med Erik. Shit, vilken koll han hade! Slutade ungefär med att han gick igenom föreläsningarna för mig och jag satt där som ett frågetecken. Så, jag måste ta tag i detta nu känner jag!

På eftermiddagen var jag på Sculp med Marie. Helt okej pass, men jag tycker egentligen bättre om onsdagspassen, de blir man tröttare av. ;)

Efter Sculpen cyklade vi hem (Marie bor hyfsat nära mig), åt, bytte om i rasande fart och sedan hem till Sara i Flogsta. Där var vi ett par timmar, gjorde ett snabbt besök hos en T2:a i en annan korridor och stack sedan till Norrlands för att gå på släppet på "Älggasquen".

Det var en grymt kul kväll, gled t.o.m in gratis+gäst (Frida) eftersom vi  var uppskrivna på gästlistan! Gäller ju att ha kontakter! Haha... ;) Grejen var den att Vapnet spelade på Norrlands och en av medlemmarna i bandet råkar vara min kära kusin, så... Kändes ju rätt nice faktiskt. :) 

                       

En grej som verkligen var toppen var att det serverades gratis piroger klockan två till alla som ville ha! Frida och jag var vrålhungriga och hade som avsikt att dansa ytterligare två timmar, så vi högg glatt in! :D Tog sedan en runda i lokalen för att återkomma en halvtimme senare och till vår förvåning se att det fanns minst ett tjugotal piroger kvar! Så, naturligtvis gick det ner varsin till. ;) Gratis är gott, mycket gott!

Nä, nu är det dags att ta tag i saker här!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0