Svenskt Banan-rekord!!!

Då är man på SM då!

Steg på ett överfullt tåg från Uppsala vid halv två-tiden och var framme här på söder en dryg timme senare. Är glad att jag slipper tunnelbanan nu för tiden. 10 minuter inklämd alldeles på gränsen till att ens få plats innanför dörrarna räckte gott och väl. Det momentet klarar jag mig bra utan på väg till skolan.

På kvällen har vi kollat på finalpasset, både Hanna, Linnéa och Eemil simmade semi på 100 me. Och som det gjordes! Linnéa och Eemil simmade bra, men tog sig inte vidare till final. Hanna däremot drog till med både pers och SVENSKT REKORD!!! (och överlägset snabbast tid till finalen i morrn då...) :D Asgrymt! Det gamla rekordet hade 16 år på nacken så det var på tiden att det slogs!

I morrn är det lagkapp nr 1 som gäller, 4x50 medley. Jag simmar frisim, så då ska det köttas på! Hoppas man är snabb! (har faktiskt ingen aning, men det känns bra nu innan iaf)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0