Tentat & klart! (förhoppningsvis...)

Färdigpluggat för tillfället.

Tentan skriven.

Jätteskönt.

Tror att det gick okej. Endel frågor kunde jag inte alls, men det borde nog räcka till G på båda kurserna. Hoppas det iaf...

På kvällen gick Frida och jag ut och åt på en indisk restaurang. Det var jättegott, men jag kan säga att det brände i munnen när man gick därifrån! ;) Men stark mat har sin charm den med.

Senare på kvällen gick en stor del av klassen ut på ÖG. Hur skönt alla än tyckte att det var att äntligen få lägga tentaplugget bakom sig, var det ändå en uttröttad skara som dansade några timmar men sedan bara längtade efter att få sova. Så det blev inte så värst sent.

I dag har jag en riktig "göra-ingenting-dag". Så skönt. Har visserligen gått en runda på stan och fikat på Vedala med Frida och Liina, men det var ju inte så ansträngande direkt. ;) I övrigt tänkte jag bara ägna mig åt hushållsbestyr nu i eftermiddag/kväll. Städa lite, tvätta och galet nog kanske julpynta lite smått... Kanske verkar tidigt, men nästa helg är det ju faktiskt 1:a advent och då är jag på SM... Dessutom kommer jag ju bara att vara i Uppsala till den 20 dec eller nåt i den stilen, så om jag vill hinna njuta av mitt nyinhandlade julpynt är det bäst att få upp det ganska snart! ;)

På måndag börjar nästa kurs, Energi och näringsbalans. Den ser jag verkligen fram emot, blir nog ruggigt intressant! Denna gång ska jag plugga bra mycket mer från början, tentastressen jag haft över mig den senaste tiden är inte något att föredra...

Hej så länge. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0