Kaffedrogad och Grease-party.

Jag har kommit på att det finns ett helt sjok med tid om kvällarna som man ju faktiskt kan utnyttja till att plugga på nu när tentan börjar närma sig. Tiden mellan 19 och 23 ungefär fungerar utmärkt för detta syfte, förutsatt att man tar en kopp av den äckliga bruna drycken först. ;)

Jag tycker egentligen inte alls om kaffe, men med mycket mjölk i går det ner och det fungerar verkligen effektivt på mig. (antagligen för att jag aldrig dricker det) Blir ruggigt pigg och pluggar bättre än någonsin! Hur som helst kanske man inte ska häva i sig kaffe vid 20.30 om kvällarna om man är ovan, det har jag lärt mig sedan i torsdags... Drack kaffe, pluggade i skolan och åkte sedan hem och sov. Vaknade på fredag morgon med en konstig huvudvärk (som inte berodde på sömnbrist, för jag gick egentligen inte och la mig senare än vanligt). Kändes ungefär som en mindre trevlig baksmälla... Det värsta var att det höll i sig hela dagen och t.o.m. nu, lördag morgon, kan jag känna av det en aning! Läbbigt...

I går hade vi vår faddermiddag! Temat var "Grease"/50-tal och jisses vad kul det var att se alla fina utstyrslar! Samarbetet var på topp i klassen med både förberedelser och städning efteråt! Riktigt kul kväll!

                       

I dag är det DM-dags, så snart ska jag hoppa på tåget till Västerås!

Men först, lite plugg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0