Hej mitt vinterland!!! :D

Snö, snö, snö! Flera decimeter på marken och ännu mer på gång! :D
Ser ingenting ut genom fönstren (takfönster) eftersom de täcks av ett vitt duntäcke med snö.
Jag älskar det! Förutom att det blir tungt att cykla så är det så mycket trevligare när det är vitt ute!

I dag har päronen varit här på besök. Vi har gått på stan och åkt till IKEA och Coop. Köpte bl.a. en skohylla och diverse julpynt. Om man kommer hem till mig nu kan man tro att det är julafton i morgon, för jag har pyntat upp för fulla muggar! Men det är ju så mysigt! :)

Mamma och jag gick in en snabbis på Åhléns och jag tog första bästa parfym och sprayade på handleden, bara på skoj. Nu har jag blivit helt besatt av den, den luktar jättegott! Problemet är att jag inte har en aning om vad den heter eller hur flaskan såg ut... Men om jag går in där i morgon och tar exakt likadana steg borde jag ju lista ut det, eller vad  tror ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0