Dumma hundradelar!

Frisimslagkappen i morse.

Gick inte som vi hoppats. Vi hade nionde bästa tid, 5/100 utanför final. Tyvärr var jag lite för ivrig att dyka i för jag lyckades dessutom överväxla med några hundradelar. Så vi blev ju diskade i vilket fall... Tur att det inte var en åttondeplats som försvann p.g.a. min otajmade växling. Trist hur som helst, en SM-final hade varit såååå skoj. :(



Nåja, fick planera om min dag lite... Visste ju att vi skulle ha konsert och julavslutning med kören på kvällen, men jag hade ju som sagt tänk simma final då... Nu hann jag ju faktiskt hem istället, så efter att ha kastat in packningen, snabbt som attans bytt om och slängt på mig lite smink, cyklade jag iväg i ilfart till Missionskyrkan. Kom faktiskt bara en kvart för sent till repetitionen. :P

Det blev en bra konsert/adventsgudstjänst och det var mysig stämning. Skoj att några av våra kursarkompisar (Marie, Anna och Lis-Marie) hittade dit också! :) Efteråt bjöds det på mat och andra godsaker. Börjar bli lite bortskämd vid det här laget, har inte behövt fixa en måltid på flera dagar. :P

Så dagen blev rätt bra ändå till slut, även om jag naturligtvis (som alltid) grämer mig över dumma hundradelar.

Trevlig 1:a advent! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0