Tågbiljetten bokad! :D

Efter två dagar i sängen med feber är jag såååå trött på att bara vara hemma. Jag har verkligen inte tålamod att vara sjuk och jag tycker verkligen inte om att ofrivilligt behöva ändra mina påsklovsplaner i sista sekund! Men vad har man för val, kunde ju inte gärna dra iväg på träningsläger med 39 graders feber... Så jag har roat mig bäst jag kunnat här hemma istället. "Grey's Anatomy" och några bra böcker är inte så tokigt det heller... Har vid det här laget även hunnit med att städa mitt rum in i minsta vrå och det känns liksom som att jag inte har mer att hämta här hemma. (Har iofs en bunt med skolböcker som ligger på skrivbordet och tigger om uppmärksamhet, men men...)

Är i allafall så gott som återställd nu och biljetten till Älvdalen är bokad. Tre dagar i fjällen är ju bättre än ingen! :D
Så, sorry Amanda, men vi ses på badet nästa vecka i stället! Träna på så länge! ;)

Älvdalen nästa!!! :D


Kommentarer
Postat av: amanda

neej , haha ja kommer inte träna den hära veckan :D

2008-03-27 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0