Skärtorsdag

Ruggigt trött just nu...men trött på ett bra sätt! Sådär trött som man kan vara efter att ha simmat sex pass och kört två styrkepass på tre dagar... Provat det någon gång? Hehe...kanske inte, för det låter ju stört... :P

Har iaf haft en väldigt bra dag, även om det tog emot ordentligt att gå upp i morse. Men upp ur sängen kom jag till slut, bara aningen försenad... :P Träning då, som sagt, kl 7, simning och styrka, och sedan upp till Stockholm för att äta lunch med en kompis som jag inte träffat på lääänge. Skoj! :) Lyckades hitta ett par snygga jeans också, vilket inte händer var dag! Inköp av Ma D-kursboken skedde också om än kanske inte med samma entusiasm...

Nåja, tillbaka igen till Sydpoolen på eftermiddagen för ett riktigt syrapass (alltså, ett simpass med hög fart för att riktigt plåga musklerna med mjölksyra...). Serien var 6x75 från pall för Björn och mig och jag måste säga att vi var heta idag! Länge sedan jag var så snabb! :)

image3

Dagen avrundades med hamburgare på O'Leary's tillsammans med tre andra av simfreaken. Självklart var det sim-EM som visades vid vårat bord! (Dock omgivet av ett dussintal hockeyskärmar... Varför så mycket hockey och fotboll överallt? Ruggigt överskattad underhållning...) Det simmades iaf snabbt i det svenska landslaget så det var skoj och vi hade en trevlig kväll! 

En riktigt bra skärtorsdag, men jag tror dessvärre att jag gjort av med ungefär lika mycket pengar idag som den senaste månaden... men vad sjutton... man ska väl leva också!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0