MelodiFESTivalen!!!

Yees, äntligen dags i kväll! Efter ett antal halvsega deltävlingar är det hög tid för the Big Final! Hem till Banan och Melodifestivalen för hela slanten är vad som gäller!!! Förhoppningsvis hinns det med lite Singstar sedan också, när vinnaren är korad. Har ju hört att vissa skaffat schlagerskivan och vad passar väl bättre att sjunga loss till en kväll som denna! ;)

Men åter till kvällens stora fight i Globen: Är inte startfältet ovanligt bra i år eller är det bara lättpåverkade jag som tycker att åtminstone hälften av bidragen är grymma... Har riktigt svårt för att begränsa mig till en låt så jag har bestämt mig för att hålla på två:
-"Empty Room" med Sanna Nielsen, såååå fin men kanske lite mesig för att vara schlager... Hur som helst vet jag en som kommer att fälla en tår om hon vinner... :P
-"Just a Minute" med Rongedal, två sköna tvillingsnubbar vilkas låt svänger riktigt bra! Tror att de har viss potential att skrälla i kväll... Gärna för mig.

Om 1 timme och 22 minuter smäller det! :D

Enjoy!!!



                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0