Hur bloggar man då?

Så sitter man där med! Framför datorn och bloggar! Jisses, egentligen vet jag inte ens varför jag gör detta och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska gå till väga... Har redan spenderat en hel kvart tvekandes mellan tre olika bakrundsdesigner, jag är nämligen inte den som fattar snabba beslut om jag inte måste! Efter noga övervägande kom jag i alla fall fram till att "BubbelGum" var den bakgrund som tilltalade mig mest, även om jag vet att anledningen i princip bara heter ROSA. Färger har en märklig makt över mig...
   Nä, nu får det vara färdigbloggat för denna gång, vet ju inte ens hur jag ska få upp detta inlägg, så det är nog bäst att jag taggar ned lite och bekantar mig med sidan innan jag kastar mig in i detta alltför seriöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0