Vad gör man nu då???

För två dagar sedan visste jag ingenting om var jag skulle hamna eller vad jag skulle ägna mig åt i höst.

Nu när antagningsbeskedet kommit vet jag än mindre hur jag ska göra.

Kom ju inte in på det jag helst vill (ligger 33:e reserv som bäst, så det kan jag ju glömma!). Inte kan jag göra något mer åt saken nu heller, förutom att försöka höja mitt högskoleprov senare i höst. Vad gör man?

*Börjar man på det man näst helst vill och byter senare? (Även om det innebär flytt till Malmö?)
*Läser man en fristående kurs (här hemma, på KI) som man ändå kan ha nytta av senare på önskad utbildning?
*Jobbar man här hemma? (typ på äldreboendet och som simtränare...)
*Åker man utomlands och jobbar? (au pair vore kanske spännande...)
*Ska man fortsätta simma? (vill ju egentligen, men det går verkligen inte bra just nu, så jag kanske borde pausa lite?)

Känner mig så osäker på alltihop...

Förslag, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0