Sommar...

Nu först, när man sitter här i sommarstugan mitt uppe i skogen med en seg modemuppkoppling som får en att bli tokig, då känner man att det faktiskt är SOMMAR.

Har verkligen gjort allt för att göra ingenting idag. Låg och halvsov / läste en bok på gräsmattan halva dagen, innan mamma, Matte och jag till sist pumpade våra cyklar och begav oss iväg till Glottrasjön för att ta ett dopp. Perfekt att vädret skulle bli varmt och härligt just nu! Känns om jag har rest med solen på sistone. ;)

Satte mig på tåget från Södertälje Syd i går kl 19.38 och ca 58 minuter senare kom jag på att min absoluta favorittröja ju faktiskt låg kvar där på bänken på perrongen! Så klantigt! Jag är verkligen en sådan person som ALLTID kollar efter mig när jag går iväg, för att försäkra mig om att jag inte glömt något. Så, naturligtvis, den enda gången jag inte gör det ska förstås vara den gång då jag egentligen borde ha gjort det! Men men, ingen skada skedd, för som tur är har jag världens bästa Malin att ringa när det krisar. Hon åkte dit och hittade tröjan där på bänken där jag lämnat den. Tack vännen!

Undrar vad man ska hitta på i morrn då... Vet att jag kommer att bli galen om jag stannar här uppe i skogen för länge, så en tur in till Kumla eller Örebro kunde ju sitta fint. Borde väl dessutom dra några meter i bassängen, vore ju bra om man har någorlunda vattenkänsla kvar till helgen... ;)

Nu ska jag gå och käka lite melon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0