Lugn dag.

I dag har jag gjort absolut ingenting. Blev lite ändrade planer så kvar blev en helt oplanerad dag. Men det kan nog vara bra det med ibland. Har iaf läst lite i några av alla hundra böcker jag håller på med. :P

En av böckerna heter "Diagnos: Duktig, Handbok för överambitiösa tjejer och alla andra som borde bry sig"  (skriven av Jennie Sjögren & Tinni Ernsjöö Rappe) Vet inte riktigt om jag helt tycker om den eller ej än, men den verkar åtminstone intressant. Hoppas åtminstone att jag går under kategorin "och alla andra som borde bry sig" för den första känns skrämmande när man läst några kapitel...

Däremot Stefan Einhorns böcker "Konsten att vara snäll" och "Medmänniskor" är toppen toppen! Läs dem om ni vill få något att fundera över. Lättlästa men ruggigt intressanta! Särskilt "Medmänniskor" är nog ärligt talat bland det bästa jag läst.

Men nu får det vara färdigläst för idag! Dags att slå på lite "Sex & the City"! Är snart inne på fjärde säsongen! ;)



Mumsig glass från flygplatsen i Katowice (utanför Krakow).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0