Jobb igen!

Tillbaka på jobbet då! Har latat mig tillräckligt denna sommar så det känns faktiskt riktigt bra, dags att börja gå lite mer plus på bankkontot också! ;) Haha... Sedan har jag ju egen lägenhet de närmaste två veckorna också! Inte helt fel må jag säga...

I dag gick de sju arbetstimmarna faktiskt ovanligt snabbt! Vandrade hemåt vid två, bytte om till träningskläder och tog ännu en runda i Kusen. 6 km, som vanligt, och idag kändes det bra mycket lättare att springa än i lördags! Skönt att det är förhållandevis lätt att få upp flåset igen efter ett par veckors ledighet. Var dock hungrig som en varg när jag kom hem...
                                              

Slog naturligtvis på datorn direkt efter duschen (beroende som man är ;) ) och såg med skräckblandad förtjusning att jag fått ett mail från en aupair-sökande familj i New York. Hela tiden har jag tänkt att "nej, jag ska inte ta något aupair-jobb i höst, förutom om jag blir erbjuden ett i New York". Och nu blev jag ju det... Det är verkligen min drömstad att bo i under någon (kort) period av mitt liv! Nu gav denna familj visserligen lite dåligt betalt och tyvärr bor de en bit utanför stan, men jag har iaf hört mig för lite så vi får väl se om de ännu är intresserade. För det vore ju trots allt grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0