Hett.

En het dag. Minst sagt.

Även om jag trivs riktigt bra på jobbet är det så skönt att vara ledig och ute på landet nu i helgen! Nästa vecka är också perfekt: tre dagars jobb, en ledig och sen tre dagars jobb igen. Kan inte bli bättre, för lite money vill man ju ändå skramla ihop. ;)

I morse sov jag länge, länge. Sedan låg jag på gräsmattan och läste länge, länge. Rätt slappt med andra ord. Men sen fick jag nog så vid fyra-tiden bestämde sig mamma och jag för att cykla en tur. Det blev dock lite längre än planerat eftersom vi inte riktigt hade koll på vägen... (Brukar bli så när jag är i farten har jag märkt) Kom hem runt halv åtta. Som tur var hade pappa fixat grillningen, så det var bara att njuta av en härlig middag. :D

                                                       

 Hetaste grillen, eller vad tycks? ;) Hehe...


I morrn är det dags att springa lite igen, tror jag. Fast då måste man gå upp tidigt om man inte vill svettas bort... Körde backträning med Patrik i Ragnhildsborgsbacken i torsdags. (Björn den rackarn bangade ur!) Fy faaasiken vad jobbigt! Synd att inte Anders var där och tog ett laktattest, skulle varit mycket intressant. Benen sprängde verkligen av mjölksyra och flås var det ju ingen brist på heller! Men det lär ju göra en stark i allafall, så det får vara värt det! ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0