Hemma.

Hemma igen då och hela två dagar innan jobbandet drar igång på allvar! (Eller en kvar nu då...)

I dag var det hög tid att få upp lite flås igen tyckte jag, så jag snörde på mig gympadojorna, satte mp3-hörlurarna i öronen och begav mig ut på en runda i Kusen. Efter 2 varv (d.v.s. ca 2,4 km) var jag plågsamt trött, men skam den som ger sig! Jag bestämmer alltid innan hur långt jag ska springa, det är enda sättet om jag verkligen vill få träningen genomförd. Förlängning är tillåtet men INTE att korta ner sträckan. Så jag bet ihop ytterligare 3 varv för att uppnå mina 6 km. Kommer garanterat att ha ont i morgon...

På eftermiddagen tog jag tåget upp till Stockholm för att träffa en kompis. Vi fikade och strövade sunt på stan några timmar. Brukar egentligen inte vara i Stockholm så mycket på sommaren, så det slog mig idag att det verkligen vimlar av utländska turister i vår huvudstad! Något som jag tycker är jättekul! :D Tänka sig att lilla Sverige är en sådan turistmagnet.

På vägen hem kunde jag ju givetvis inte låta bli att gå in på Pocket Shop på Centralen. När det sedan fanns ett rabatterbjudande på tre böcker var jag körd. Men böcker är ju kul! :)

Nu på kvällen tog mamma och jag en promenad ner till Roxy för att se "Mamma Mia". Galet härlig film och då menar jag verkligen GALET HÄRLIG! Se den om du vill gå ut ur salongen med ett stort leende på läpparna och inte har något emot Abba-musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0