.

Hemma en dag. Jobba. Städa. Träffa Malin.

Sedan, i kväll, ska jag köra till familjen i sommarstugan i Närke. Stackarna är ju mer eller mindre strandsatta där uppe i skogen nu när jag lagt beslag på bilen. :P Haha... Men det går nog ingen nöd på dem. Hoppas bara att jag hittar rätt på alla småvägar efter Eskilstuna. Det gick ju sådär att ta sig till Köping i lördags alltså...

Synd att man inte fick jobb hela veckan, hade varit lika bra nu när det ändå verkar bli sådant pissväder... Men men, då kanske man kan plöja sig igenom en del av alla de hundra tusen böcker som jag velat läsa men inte tagit mig tid för under våren!

Snart får man reda på antagningen också... Är såååååååå nervös! Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0