Let it snow, let it snow, let it snow!!!

Jullov.

Hemma. I alla fall ett dygn. Sedan bär det av till Närke med familjen för julfirande långt uppe i skogen. Ska bli skönt att vara där över julhelgen, men till nyår skulle jag gärna hitta på nåt annat. Får se om det dyker upp nåt skoj... :P

I fredags hade vi dugga i histologi. Verkar ha gått bra för de flesta. På kvällen gick vi ut sex stycken och åt på en grekisk restaurang. Jag åt nog världens godaste souvlaki, tror jag. Mycket trevlig kväll!

I går kom Matte upp och hälsade på. Vi trängdes en stund på stan med alla hundra miljoner andra julklappshandlare innan vi åt lunch och sightseeingade lite. Sedan cyklade vi hem till mig och gjorde knäck samt kollade på film och spelade kort på kvällen.

I dag kom päronen upp och hämtade hem oss samt lassade av min slalomutrustning och en himlans massa lakan och handdukar. Börjar undra om det finns nåt kvar att bädda med här hemma i garderoben...

Vi tog en promenad alla fyra i solskenet och sedan åt vi på en Kinarestaurang. Börjar bli lite bortskämd med restaurangandet här känner jag, tre dar i rad ju! :)

Hemma nu iaf, efter en tids bilköande. Jultrafiken är inte att leka med, galet mycket folk överallt!

Stack ner till badet en sväng och körde styrka. Kändes välbehövligt, har tränat riktigt dåligt på sistone och Vasan närmar sig... Allt bäst att det kommer lite snö nu så att man kan TRÄNA SKIDÅKNING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0