JULAFTON.

En vit jul blev det också till slut. Mysigt att vakna på julaftons morgon och se att marken täckts med ett (om så tunt) lager med snö. Går ju inte att åka skidor i, men det är trots allt så mycket mysigare när det är vitt ute. :)

Tog en lång joggingrunda på förmiddagen och sedan har det ätits en massa här i stugan. Nu kollar jag och Matte på Kalle Anka medan pappa låtsas kolla men i själva verket slumrar till var femte minut. ;) Själv börjar jag också spåra ur lite nu när alla de gamla julklassikerna visats och övergått i mer moderna Disney-snuttar...  Därav lite bloggande istället!

GOD JUL TILL ALLA!


Kommentarer
Postat av: inez

God Jul :D kolla in min blogg och säg vad du tycker om min jul outfit ;)

2008-12-24 @ 16:14:01
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0